vrou

 
 

In december 2016 vroeg Joni onze hulp. Ze droomde ervan een kledingwinkel te openen voor échte vrouwen. Reeds vanaf de beginfase betrok ze factorie, als creatief en strategisch bureau, om haar idee vorm te geven en als totaalconcept in de markt te zetten.
 

 
20170804_Vrou_Website_80.jpg
20170804_Vrou_Website_66-klein.jpg
 


We startten met een uitgebreide locatiezoektocht en diepgaande marktanalyse en stelden op basis hiervan een doordachte strategie op. Een winkel in een dorp, dat was een weloverwogen keuze. De persoonlijkheid, charme en gezelligheid die hiermee gepaard gaan vormden de basis van het winkelconcept.
 

20170804_Vrou_Website_74-klein.jpg
the future is female.jpeg
 
20170804_Vrou_Website_61-klein.jpg
 


Shoppen is voor Joni een zintuigelijke beleving. Ons ‘pink’, op maat gemaakt interieurontwerp zorgt voor de ultieme klantenervaring en creëert een emotionele band tussen ruimte, product en klant. Roze weerspiegelt jeugdigheid en vrouwelijkheid. Het staat voor medeleven en onvoorwaardelijke liefde, het geeft energie en zet aan tot actie.
 

 
20170804_Vrou_Website_67.jpg
20170804_Vrou_Website_5.jpg
20170804_Vrou_Website_68.jpg
 


De inspiratie voor de naam ‘vrou’ vonden we al snel bij haar doelgroep. Net als het logo is het kort, krachtig, stoer en herkenbaar. Niet flauw maar fun! Joni wordt geïnspireerd door interessante vrouwen met een verhaal, vrouwen die zichzelf durven te zijn. We creëerden hierrond een heuse community: #vrouvolk. De vrou’en van vandaag zijn de ambassadeurs van Joni en haar boetiek.
 

 
20170804_Vrou_Website_49.jpg
 
20170804_Vrou_Website_43.jpg