ella

 

“Aan elke voet past een schoentje”, dat is het motto van Evelin Van den Eynde, de eigenares van Ella. Haar schoenwinkel verhuisde in maart 2019 naar een nieuw pand met nog meer plek voor mooie schoenen. Evelin greep de verhuis aan om haar winkelconcept meer in lijn te brengen met haar mooi verhaal. factorie mocht Evelin helpen met het neerpennen van dit verhaal in een op maat gemaakte communicatiestrategie, een stijlvol interieurontwerp en een nieuwe huisstijl. 

 
 
20190301_factorie_ella_MathiasHannes_0029.jpg
 
 

Schoenen zoeken voor brede voeten, voor steunzolen, ... dat klinkt niet bijster sexy! Maar Evelin speelt het klaar. Zij selecteert een collectie prachtige schoenen voor elke voet. We bedachten voor haar het concept ‘effortless elegance’ en maakten de vertaalslag naar een on- en offline (beelden)taal. 

 
 
testing_MATHIASHANNES_1686.jpg
 
 

‘Effortless elegance’ of ‘moeiteloze elegantie’ is ook wat het logo van Ella moest uitstralen. Het eenvoudig maar sierlijk logo weerspiegelt de vrouw die haar schoenen bij Ella koopt. De ietswat speelse huisstijl met zwevende letters toont aan dat schoenen voor moeilijke voeten helemaal niet altijd saai en lelijk zijn. Integendeel. De funky beelden, die het resultaat zijn van onze eerste fotoshoot onderschrijven dit op Evelin haar sociale media. 

 
20180206_factorie_Ella_MathiasHannes_0012.jpg
 
20180206_factorie_Ella_MathiasHannes_0045.jpg
 
 

Daarnaast kozen we voor een eenvoudig maar tijdloos interieurontwerp met kwalitatieve materialen en warme kleuren. Een mooie achtergrond die de schoonheid van de schoenen niet enkel ondersteunt maar ook uitvergroot. De grote zithoek geeft Evelin haar klanten de mogelijkheid om de collectie te aanschouwen en rustig uit te proberen. En met al dat moois zullen ze dat zeker doen!

 

 
20190301_factorie_ella_MathiasHannes_0003.jpg
20190301_factorie_ella_MathiasHannes_0010.jpg