#LETSGETLAUDER

 
 

Voor de ELC Ambassadors, de medewerkers van Estée Lauder die ook functioneren als ambassadeurs voor de verschillende cosmeticamerken op sociale media, organiseerden we in september een “summer festival”. Dit festival doopten we met de naam #LETSGETLAUDER.

 
MAC1.jpeg
CLOCLO WORKSHOP 2.jpeg
 

De gasten werden verrast met boeiende workschops over social media van o.a. Anne-Catherine Gerets (@annecatherine_cloclo) en de Amsterdamse Lynn Quanjel (@whoisthatblode).  En drie topmerken en producten werden in de kijker gezet. Op basis hiervan hebben we het evenement ook opgebouwd:

1. Do it. Try it. Fix it.

Hippe beats op de achtergrond, heerlijke cocktails in de hand en kleine appetizers als eerste welkom. Alles op basis van de verschillende geuren van de primers nl. kokosnoot, lavendel, roos. Een make-up stand om je gepersonaliseerde festival-look van Mac aan te meten, kon natuurlijk niet ontbreken.

 
MAC3.jpeg
MAC2.jpeg
 

2. L’esprit de La Mer  

’S Avonds werden de ambassadeurs uitgenodigd voor een elegant, stijlvol zittend diner in de stijl van comseticamerk La Mer. Een lange tafel vol sharings op basis van zeevruchten, roze bloemen en een goodiebag aan elke stoel.

 
LAMER2.jpeg
LAMER3.jpeg
LAMER1.jpeg
 

3. Whatever the weather, I like it leather.

Ombré Leather Fragrance van Tom Ford werd op #letsgetlauder gelanceerd. Om dit extra kracht bij te zetten, voorzagen we buiten, met de voeten in het zand, een dansperformance. Tussen de vuurkorven genoten de gasten van het spektakel en een lekker chocoladedessert.

 
TOMFORD1.jpeg
TOMFORD2.jpeg
 
evenement, identiteitMathias Hannes